Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

clip maken

  • Anima

    Ik zoek iemand die een muziekclip kan maken, ik maak namelijk zelf trance muziek en wil graag mijn muziek versprijden via youtube. www.sellaband.com/anima/ voor mijn muziek

  • jeroen

    Hoi Amina, je zoekt iemand die een clip voor je wil maken? Ik ben geinteresseerd.

    Ik heb er al eens eerder een videoclip geschoten, wat en hoe heb je in gedachten?

    jeroen

  • Anima

    Sorry dat ik laat reageer, ik had persoonlijk niets in gedachten, laat je creativiteit maar vrij. Ik ben nu bezig met een nummer, misschien wil je het eerst even horen zodat je een idee kan opdoen, ik werk titels uit op een bepaalde gedachte, misschien is het leuk om dan vervolgens daarbij een clip te maken (of andersom.). Op www.sellaband.com/anima/ vind je meer… ik check deze pagina ongeveer elke 2 dagen… voor respons.

  • ramon

    ik wil een clip maken met me nef nino kan dat groetjes van ramon

  • Patrick

    Joo mensen,

    Iedereen die een cip wil maken laat het me horen.

    Vertel me dan precies wat je wil en dan komen we er wel uit.

    Ltrs..

  • ArMsTyLe

    ik ben een rapper en ik wil gaar ook een clip maken maar ik zit krab met mn budget dus als iemadnd me kan heplen zal ik heel dankbaar zijn ..want ik wil ook graag mn muziek verspreiden over heel Nederland alvats bedankt tnnxx afz ArMsTyLe

  • danny

    hans hop

  • /

    ////////////////////

  • celine payet

    ik wil een een clipje met foto's?Patrick schreef:

    >

    > Joo mensen,

    >

    > Iedereen die een cip wil maken laat het me horen.

    > Vertel me dan precies wat je wil en dan komen we er wel uit.

    >

    > Ltrs..

  • Tommy bosch

    hallo ik wil een clipje maken ik heb een rapgroep stuur wat terug patrick