Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie kan een videoclip maken

  • Erik

    Voor een big band zijn wij op zoek naar iemand die een goede videoclip kan maken. De video is bedoeld om de jonge big band te promoten op hun website.

    De band beschikt niet over het geld en de middelen om dit te realiseren.

    Dus ben jij iemand die dit ziet als een leuk project (bij. voor zijn/haar opleiding), laat dan hier even een bericht achter. Voor meer informatie over de band kun je kijken op http://www.bigbandbigtime.nl

  • Maaike Kuppens

    Beste Erik

    Ik las je berichtje waarin je aangaf opzoek te zijn naar iemand die een videoclip kan maken van een bigband.

    misschien een beetje laat, (omdat je brerichtje inmiddels al een jaar oud is) maar toch reageer er even op.

    Mijn bedrijf ‘'1st Media Facilities’' registreerd voornamelijk meercamear registraties van tv programma's, evenementen en concerten.

    Daarnaast maken we ook registraties met 1 camera zoals nieuwsitems en documantaires. Ook het maken van videoclips is voor ons geen enkel probleem.

    Wellicht dat wij jullie kunnen ondersteunen bij het realiseren van een videoclip van de big band.

    neem gerust eens een kijkje op onze website.

    www.1stmediafacities.nl

    Graag hoor ik van je

    Met vriendelijke groet

    Maaike Kuppens