Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Music Video Laten Schieten

  • Bart

    Beste artiest!

    Misschien bent u zoekende naar iemand die op een hoog niveau videoclips kan produceren? Dan bent u bij mij op het goede adres. Ik heb ervaring in het schieten van high end videoclips voor zenders als TMF en MTV.

    Ik beschik ook over de ervaring om voor een low-budget prijs een video te maken met hoge kwaliteit die zeer zeker de gemiddelde tv orange/ sterren.nl clip overstijgt.

    Videoclips kunnen worden geschoten in elke prijscategorie, maar ook bij de meest betaalbare clip staat voor mij kwaliteit voorop. Dit betekend: geschoten op HD op 50 frames per seconde (denk aan die mooie slowmotions die hierdoor te realiseren vallen), strak gemonteerd en afgeleverd met een kleurcorrectie waardoor de beelden zeer filmisch worden.

    Afgeleverd op nagenoeg elk (digitaal) formaat dat u wenst.

    Wat voor u interessant zou kunnen zijn? Neem contact op met bart@graafmedia.com en leg Uw idee voor!

    Ook voor voorbeelden kunt u mailen naar bart@graafmedia.com.

    Met vriendelijke groet,

    Bart de Graaf

    Graaf Media Productions

    www.graafmedia.com

    bart@graafmedia.nl

  • marvin

    wil graag een korte video shoot voor een tekst hoeveel gat het kosten?

    greetz marvin de zeeuw

  • pietje

    wat is de minimaal prijs voor een clip,, ik wil graag een clip laten schieten bij de track: http://www.youtube.com/watch?v=ZtFECL_i1MI

    maar aangezien het door anderen mensen word betaald zou ik graag minimaal prijs willen weten…

  • Mohedin

    Ik ben artiest (rapper) ik wil videoclip laten schieten kan je me misschien mailen over de prijs enzo heb veel tracks en als de eerste gewoon goed is dan wil k vaker met je werken.